czwartek, 4 kwietnia 2013

Kto lub co było tego przyczyną ? Cz. 1

Na początku były luźne myśli: "Fajnie byłoby wyjechać, zobaczyć jak jest w innym kraju". Oczywiście od razu padło na Anglię, bo ten język jest nam jako tako znany. Zapewne szybciej tam się odnajdziemy niż w innych krajach no i jak by co jest tam chyba największe skupisko Polonii w Europie (tak na wszelki wypadek, może wspomogą dobrą radą gdyby coś wyskoczyło nie oczekiwanego).


Poza tym jakiś czas wcześniej znajoma wróciła z tego "Eldorado" ( czytajcie to z lekkim sarkazmem)  i stwierdziła, że faktycznie jest tam całkiem fajnie zarówno od strony finansowej jak i mentalnej mieszkających tam ludzi ( nawet Polaków).

To mi wystarczyło żeby zacząć sobie szukać informacji na ten temat ( Co okazało się kolejnym krokiem do zdradzenia ojczyzny, jak czytam na forach, gdzie poruszany jest temat migracji :) 
Kiedy zacząłem szukać rozpocząłem od YouTube, wtedy jeszcze nie było tyle jak obecnie Vlogów o tej tematyce i bardzo szybko obejrzałem chyba wszystkie na których wypowiadali się Polacy. 

Najbardziej podeszły mi:
Kanał Ucieczka z PRL - Do mnie akurat argumenty przedstawione przez Andrzeja Wysockiego przemawiają  poza tym jest kilka filmików w których omawia zagadnienia z którymi ma się do czynienia w samej Anglii. Prowadzi on też stronę http://www.emigracja.org.uk/
Uprzedzam tylko, że nie koniecznie możecie zgadzać się z jego poglądem na temat migracji

Kolejnym vlogiem, który wcześniej oglądałem i nakreślił obraz życia w Anglii był kanał
BART69K - Vlog ciekawy z powodu tego, że obserwujemy chłopaka od początku wyjazdu aż do teraz i co jakiś czas wrzuca filmiki ( niestety rzadko).

Oczywiście teraz znajdziecie dużo więcej filmów i kanałów o tym jak tam jest. Bo powstało ich ostatnio jak grzyby po deszczu. O jeszcze kilku napisze w kolejnym wpisie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz